mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, February 27, 2010

selamat hari lahir..


BLOG uNiLLy's mengucapkan.....selamat hari lahir kepada Muhammad Zahiruddin bin Mohammed (27 Feb 2010) semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur serta berbahagia disamping keluarga tercinta..

5 comments:

man said...

HappY BirthDey.. SemoGa Panjng Umo N mRah Rezeki Serta Dapat Kawen 4!!!

Nash said...

Happy Bufday my fren...

21 thn ek?

kene mandi telur nie... hehehe

neway smoge panjang umo n murah

rezeki. nak kawen 4 pn tggu la aku

kawen dulu.. hehehe

najib... said...

happy savadi kavadi bufday...
aku dgr sempena bufday ko besok kedao batu caves nk kene roboh....hehehe...
bapak ko mgadu ckp smua sbb ko la kedai kene roboh....hehe
aper nk kawen 4????...
1 nk proses punye la payah lg nk kawen 4 ek...ko tu da la body strong basement weak....
kalo aku xpela body strong basement pun strong...
hehehehe...

pe2 pun kene blanjer kiter mcm biase......

ketua blogger said...

happy birthday....

korang ni baru cukup umur sibuk citer pasal kawin...

ceh!! keje la dulu

Msian Malbar said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY!

Semoga berbahagia di samping keluarga tercinta!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."