Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, February 25, 2009

JUNIOR OPTIMIS HADAPI PIALA KIMMA........

Ketua pasukan Junior uNiLLy's sdr Zahir menyatakan rasa optimisnya bagi menghadapi Piala KIMMA sabtu ini ketika ditemui pada majlis undian pasukan malam tadi. katanya "kami adalah pasukan yang baru dibentuk menjelang kejohanan ini..maka kami masih mencari formula dan keserasian.."

tambahnya lagi "minggu lalu pasukan ini menunjukkan keyakinan dan semanggat juang yang tinggi apabila menang tiga dan seri 1 perlawanan dari lima perlawanan persahabatan yang dijalankan...pekembangan ini nyata mengembirakan skuad.."

namun begitu sebagai seorang pemain senior dalam pasukan ini sdr zahir mengakui masih ada kekurangan dalam persefahaman semasa dalam permainan..tetapi mereka yakin latihan terakhir pada jumaat ini adalah masa terbaik untuk mereka mencapai persefahaman mantap untuk menghadapi kejohanan ini...

apa yang mengemberikan kem uNiLLy's junior ialah dengan kembali nya sdr shafiq kuang yang pastinya akan menyaksikan barisan pertahanan yang lebih mantap

ketika ditanya harapannya terhadap pasukan ini katanya "saya amat mengharapkan agar para pemain dapat mendengar arahan dan bermain bersungguh-sungguh demi membawa maruah dan nama unilly ke peringkat yang lebih jauh!!" katanya dengan penuh semangat.

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."