Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, February 21, 2009

berang!!!!


penolong pengurus,sdr Najib berang dengan sikap segelintir pemain UNILLY FC yang tidak bersikap profesional terhadap keputusan yang diputuskan olehnya...atas sebab itu kemungkinan pertukaran pemain akan dijalankan bagi menguatkan n mengimbangi kedua-dua pasukan UNILLY FC... ini juga bagi memecahkan pemain yang berpuak-puak...katanya ini boleh membawa kesan terhadap keserasian dan persefahaman para pemain....katanya "saya adalah penolong pengurus jadi saya juga berhak untuk bersuara jika tidak suka boleh keluar dari pasukan saya,saya hanya perlukan pemain yang berdisiplin dan mengikut arahan sahaja"..tegas sdr Najib yang sangat marah terhadap kelakuan segelintir pemain.......ADAKAH TELAH BERLAKU PERPECAHAN DIDALAM PASUKAN UNILLY FC????tunggu BERITA dr TUAN PRESIDEN>????

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."