mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, December 9, 2009

selamat hari lahir



BLOG uNiLLy's mengucapkan.....selamat hari lahir kepada mohammed Abbas bin Koya (09 december 2009) semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur serta berbahagia disamping keluarga tercinta..

11 comments:

Anonymous said...

pesanan daripada belia unilly...
sedar laa diri dah tua.. jangan la campur dgn remaja2 spt bapu, asraf, jamal, zul, razak, jal, hamid, syed, ibrahim..
mr abbas.. skrg sepatutnya campur dgn saudara mej bakar, abubakar, maimodu kaka, osman share, yusof ka, suleiman rahman putra, idrus dan hj veeran kuty...
akhir sekali contohi laa spt mane kaka..

Anonymous said...

kah kah kah.. butul butul... aku sokong...

abbas said...

saya punye suke la..u org ape sakit..gout jugak ka..sibok saja...

tenga said...

aku pun remaja jugak

mr. goood said...

sape la mangkuk yg kutuk abas ka tua... old is gold..

buddy said...

abas lum tua lg. klu nak tau tua atau muda jumpa dia. dia leh tunjuk. he he he

tukang gelak said...

hahahahah....

Anonymous said...

lagi tua lagi hebat loh...

kompius said...

bapu, asraf, jamal, zul, razak, jal, hamid, syed, ibrahim...diorang nie remaja lagi ek????

najib said...

ni knp mcm komen taun lepas jee...ishk...pe nie blogger??..haha

BUKHARI ISMAIL said...

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN.
SEMOGA HIDUP DIBERKATI OLEH ALLAH S.W.T....AMINN..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."