Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, December 15, 2008

liverpool nyaris dimalukan walaupun dah malu dengan gol sendirinya...

hasrat pasukan gergasi epl chelsea memintas pasukan tajaan carlsberg iaitu liverpool tidak kesampaian apabila dipaksa seri 1-1 sama pada perlawanan yang berlangsung malam tadi.. pasukan chelsea bertemu dengan pasukan yang juga bukan calang calang ketingalan pada separuh masa pertama namun hasil kecemerlangan para pemain chelsea mampu mengikat pasukan west ham namun tidak dapat mencapai kemenangan yang diharapkan .. apa pun bagi para penyokong unilly's chelsea spt sdr adraman, fadhil , ibrahim , razali kedudukan ini sedikitpun tidak mengecewakan kami.. kami merasakan anda patut bersyukur kerana sekiranya chelsea menang mungkin ketika ini anda semua tidak sibuk menghentam kami terutamanya penyokong carlsberg... seperti sdr man ,yaakob dan lain lain bersyukurlah kerana setelah beberapa tahun kini anda dapat menikmati tangga teratas lebih dua mingu berturut turut dengan bantuan chelsea.. kah kah kah...walau bagaimanapun tempat kelima liga tetap milik anda jangan takut ....
dalam pada itu arsengal terus di aibkan dengan terikat seri 1-1 dengan pasukan Middlesbrough.. walaupun para penyokong arsenal cukup yakin untuk berpesta gol pada mulanya.. namun semuanya berubah selepas gol penyamaan dijaringkan.. bukan setakat itu sahaja.. para pemain arsengal diperbudak budakkan dengan dipaksa bertahan dan bekarja keras untuk sekurang kurangnya mengekalkan keputusan seri ini dan elak dari di malukan.. sdr halim pula ketika ditemui selepas perlawanan menyatakan kekecewaan terhadap pasukan kesayangannya dan membayangkan akan beralih angin untuk menyokong pasukan chelsea.. kerana pasukan itu menjadi pilihannya untuk menjadi juara epl kali ini.

sementara itu pasukan liverpool pula nyaris dimalukan oleh pasukan kerdil hull city selepas bernasib baik mampu menyamakan kedudukan selepas ketinggalan 2-0. lebih memalukan lagi apabila pemainnya menjaringkan gol sendiri... entah kenapa ??? mabuk lelebih kot.. kah kah kah..mereka bernasib baik kerana pemain hull city satu pasukan kerdil yang bukan pilihan bagaikan lupa diri selepas mendahului mereka. peluang ini disudahkan dengan 2 gol oleh kepten pasukan carlsberg sendiri..yang menyaksikan pasukan ini terikat 2-2 pada akhir wisel penamat.

pasukan red saitan pula menyajikan aksi hambar dan hampir dimalukan oleh pasukan tercorot yang kini mula bangkit iaitu Tottenham... dengan keputusan 0-0... beberapa percubaan oleh para pemain Tottenham nyaris mengundang padah buat pasukan red saitan ini.

apapun kedudukan minggu ini tidak banyak berubah dah kita tunggu minggu depan satu pertembungan klasik diantara arsengal bertemu team carlberg.... ( liverpool)
semoga pasukan arsengal mampu mencapai sesuatu selepas persembahan buruk selama ini... kah kah kah .....

Middlesbrough 1 - 1 Arsenal
Aston Villa 4 - 2 Bolton
Liverpool 2 - 2 Hull City
Man City 0 - 1 Everton
Stoke City 0 - 0 Fulham
Sunderland 4 - 0 West Brom
Wigan 3 - 0 Blackburn
Tottenham 0 - 0 Man Utd
Portsmouth 0 - 3 Newcastle
Chelsea 1 - 1 West Ham

5 comments:

Anonymous said...

chelshit hanya sekiranya menang aje lepas ni boleh kata. liverpool horray chelshit eat shit

Anonymous said...

kalo arsenal seri, arsenal dimalukan, kalo liverpool seri, liverpool nyaris dimalukan,tapi kalo CHEALSHIT seri, pesembahan cemerlang. apeka jadahnya encek Blogger??????/

Anonymous said...

bodo punye chelsial..da lah hampir2 dmalukan bekas pemain sdiri tp blogger tk nk citer pe2 pasal chelsial..malu ke gan pasukan sdiri..
da la ade sial sbb tu tk bole potong liver...hahahaha stupid punyer blogger....

Anonymous said...

saya byk sdey sama ini psembahan..ini zola punye anak didik smua byk bgus..saya ingat mahu lari2 dlm itu tp xbole la..dieorg bikin saya cemas..saya ingat mahu lari g brazil la..ini chelsea main mcm sial saja la...saya ingat pasukan ini tdk bole mng EPl la..

bukhary said...

korang klu dapat pintas kedudukan liverpool yg sekarang nie berada di takhta liga BPL baru boleh dikatakan cemerlang.....
klu setakat seri sama dengan 3 team elit yg lain, baik x payah....
asal chelsial jerk cemerlang..bila masa plk korang x cemerlangnya..
klu korang kalah 0-8 pon korang ablh ckp cemerlang. team lain sume hampeh...chitt!!!.
korang dh klh ngn liverpool kt tempat sendiri tau..itu jgn sesekali korang lupa tau...
berhakhakhakhak!!!!!!
~Y.N.W.A~

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."