Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, December 17, 2008

belia unilly's pula ke pulau tioman...



Beberapa belia unilly's sebentar tadi terdiri dari 6 orang iaitu sdr najib , man ,zahir , nasir , halim dan juga salim bertolak dari demaju batu caves jam 1:00 pagi ke pulau tioman untuk bercuti. Mereka dijangka akan tiba disana sekitar jam 6 :00 pagi dan akan berlepas ke pulau di berjaya resort dengan menaiki bot seawal jam 9:00 pagi... dan dijangka akan pulan semula ke kuala lumpur pada hari jumaat sekitar jam 8:00 malam. sementara itu menurut sdr najib latihan futsal akan tetap berlangsung seperti biasa pada jam 10:00 jumaat ini. semoga mereka akan dilindungi Allah s.w.t sepanjang percutian mereka ini dan pulang dengan semangat baru setelah berehat dipulau yang terkenal pencinta alam di dunia ini . amin....

1 comment:

Anonymous said...

tioman... ok.. nxt year lpas aku kluar kte pg bali.. ok...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."