Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, December 2, 2008

penyokong liverpool terus ditipu!!

TERKINI!!

para penyokong liverpool terus tertipu apabila pasukan mereka beraksi hambar dan mencatat keputusan seri tanpa jaringan dalam pertemuan dengan pasukan west ham sebentar tadi. keputusan ini jelas menghampakan para penyokong yang dahagakan kemenangan untuk meninggalkan jauh gergasi EPL iaitu chelsea... walaubagaimanapun hasrat itu terbantut apabila mereka hanya mampu seri dah hanya mendahului chelsea ditanga pertama dengan satu mata sahaja!!! kah kah kah... lain kali jangan poyo lelebih wahai yaakob dan konco konconya...! padan muka korang!
Aston Villa 0 - 0 Fulham
Middlesbrough 0 - 0 Newcastle
Stoke City 1 - 1 Hull City
Sunderland 1 - 4 Bolton
Wigan 2 - 1 West Brom
Man City 0 - 1 Man Utd
Portsmouth 3 - 2 Blackburn
Tottenham 0 - 1 Everton
Chelsea 1 - 2 Arsenal
Liverpool 0 - 0 West Ham




  • pertarungan minggu hadapan!

  • Fulham v Man City
  • Arsenal v Wigan
  • Blackburn v Liverpool
  • Bolton v Chelsea
  • Hull City v Middlesbrough
  • Newcastle v Stoke City
  • Man Utd v Sunderland
  • West Brom v Portsmouth
  • Everton v Aston Villa
  • West Ham v Tottenham


pasukan arengal yang sebelum ini sering dimalukan oleh pasukan belasahan sebelum ini tampil menebus kehampaan mereka selepas berjaya menumpaskan gergasi EPL chelsea dalam pertarungan sengit yang menyaksikan pasukan arsengal terpaksa berhempas pulas dengan kehebatan pasukan chelsea. apapun tahniah buat para penyokong aresngal kerana anda semua tidak merana lagi minggu ini...

p/s: kepada para penyokong arsengal yang tidak putus putus menghubungi saya dan menghantar sms pada saya satu jer pesanan saya... jangan 10 game sekali baru nak bersuara.. cuba la berni tampilkan diri bile kalah pun.. kah kah kah... ni tak dah berapa game korang tak bersuara..tetiba hari ni kecoh cam baru bangun tido jer... kah kah kah... khaakk pthuiiii!!

man utd ( red saitan) menang nasib

pasukan man utd atau lebih dikenali red saitan menang nasib apabila hampir dimalukan oleh man city. lebih mengecewakan lagi apabila mat poyo mereka diperintah keluar padang pasal poyo lelebih kat dalam padang... kah kah kah.. refree bagi kad merah suruh dia pi main jauh jauh.. kah kah kah... yang jelas para penyokong red saitan menyalahkan refree... bermacam macam tuduhan dilemparkan.. berat sebelah laa ,rasuah laa.. tapi apakan daya kalau main tak betul.. terima jer laa. nasib baik menang!

liverpool yakin dapat pintas gergasi epl

berita kekalahan gergasi epl pasukan chelsea jelas mengembirakan para penyokong pasukan tajaan arak nombor satu dunia (carls**** maaf.. terpaksa ditapis kerana haram disisi agama islam...) mula lah pelbagai impian dan harapan dipasang oleh para penyokong pasukan carls****
ini untuk melihat pasukan mereka menduduki tempat pertama setelah sering tertipu dengan pasukan mereka sendiri... adakah mereka akan tercapai??? semoga harapan mereka dapat dicapai kali ini...


kedudukan terkini!!

Barclays Premier League
Liverpool 15 34
Chelsea 15 33
Man Utd 14 28
Arsenal 15 26
Aston Villa 15 25
Hull City 15 23
Everton 15 22
Portsmouth 15 22
Bolton 15 20
Fulham 14 19
Wigan Athletic 15 19
Middlesbrough 15 19
Stoke City 15 18
West Ham Utd 15 18
Man City 15 17
Tottenham 15 15
Newcastle 15 15
Sunderland 15 15
Blackburn 15 13
WBA 15 11

11 comments:

Anonymous said...

blogger nie teruk betul la, team lain die bg name samaran teruk2, chealsea yang dah kne lauk pun dgn arsenal, roma and liver boleh lg die nk panggil gergasi... khakkk tuiiiiii!!!!

Anonymous said...

Saya mengaku pasukan saya mmg patut kalah, kerana kami x mampu wat jaringan... gol kami pun hanya harapkan ihsan arsenal. malu la jadi coach CHEALSHIT!!!!

Anonymous said...

jgn poyokan chelsea...pasukan yang hanya dapat dimantapkan dgn kekayaan jutawan..bukan dari bakat2 semulajadi yang di asah dari muda..jadi terima sahaja kekalahan anda dengan hati yang terbuka...walaupun arsenal mengalami masalah kurang keyakinan serta masalah dalaman tetapi mereka mempunyai seorang juralatih yang bagus dan tidak hanya bercakap besar. Mereka mungkin tidak berupaya memenangi liga tetapi mereka tetap mampu memberi saingan...

Anonymous said...

Arsenal cakap besar??? tpu la.

Anonymous said...

chelsea ape lg mmg chelsiiit ar..
lawan ngn Lpool, manu ngn aresenal mampu dapat 1 mate jer? hahaha wat malu jer... dah la lawan game kat home...
pe kejadah smue nie????

Anonymous said...

haha..pdn muke sco lari katak..aku lg hebat dr die..lwn arsengal aku tk kalah pun..bodoh punye sco lari katak..beli susu cap teko(deco) wat pe xgune...aku beli paannilka(anelka)pun bgus tp bile main tuk ko jer hbs!!..skrg aku akan latih liverfool tuk jdkan foolles (torres) striker jalanan dan akan sentiase membenci arsengal yg bodo lg hina..

bukhary said...

dey avram...
lu jgn ckp mcm 2.
kasi minang dulu sama liverpool......
baru blh ckp pasal liverpool
~Y.N.W.A.

bukhary said...

time CHELSIAL klh x nk ngaku...
msh boleh bangga lagi ka??
mmg lawak antarabangsa dr blogger kita..
hikhikhik...
len kali seri tara apa, tp tolon jgn kalah...
kasi malu liverpool sj.. sbb dua-dua sama kt ats...
skrg k0rang kt bwh dh.hakhkhak
padan muka...

Anonymous said...

wahai pyokong liverfool,arsengal n chelsial kamu jgn harap la nk cium bau cup epl lgsung taun nie..man utd walaupun ketinggalan beberapa point akan menjuarainye gak laa...
MANCHESTER UNITED FOREVER!!!!!!!!!!!!
GLORY glory
GlORY

bukhary said...

mmg POYO mcm man.u POYO dengan statment yg btl2 POYO

Anonymous said...

dei lu org ingat chelsea kalah sama lu worang saja terus abis ka?
lu orang tau ka ini tahu sapa champion?? lu orang mimpi n buan masa la kalau ingat mau jadi juara...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."