Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, November 18, 2008

sekitar sambutan hari lahir muhammad ismail (man)





pada jumaat lalu (7 nov 2008) rakan rakan futsal man telah membuat "suprise" dengan membawa kek dan menyambut beramai ramai selepas latihan futsal di sungai buloh. setelah selesai makan makan sdr man bermula lah upacara tradisi apabila sdr man bermandi tepung selepas diserang oleh rakan rakan... hahaha

apa pun kita tradisi mengenang dan meraikan hari lahir rakan dan kaum keluarga kita harus diteruskan demi mengeratkan lagi silaturahim diantara satu sama lain!

semoga lebih banyak lagi kejutan kejutan akan dilakukan oleh pemuda pemuda kita sempena hari lahir rakan rakan mereka.. tapi jangan lebih lebih dah lah macam sulaiman kena dulu.. kah kah kah!! kepada yang tak pernah tengok sulaiman kena balun dulu klik >>>>>>>> disini

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."