Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, November 8, 2008

man utd dimalukan....

harapan pasukan man utd yang begitu yakin dapat membelasah aresengal eh.. silap..arsenal yang dikatakan tempang dengan ketandusan pemain akibat dihantui kecederaan nyata tidak kesampaian apabila dimalukan 2-1 oleh pasukan tempang itu.. dari apa yang diperhatikan pasukan arsenal sepatutnya memang besar namun disebabkan tiadanya pemain yang boleh diharapkan mereka boleh score 2 gol jer.. manakala man utd pula yang lebih dikenali dengan jolokkan "red devil" atau untuk yang tak paham tu .. "syaitan merah"pula kelihatan terumbang ambing mencari gol... kepada penyokong man utd unilly.. hentikanlah niat anda untuk menyokong pasukan yang memuja syaitan ni....! sedih tgk anak muda sekarang ni... insaf laa wahai saudara ku...... apa pun tahniah kepada pasukan arsenal... kepada penyokong arsenal.. anda selamat dari dimalukan.. heheheheh .
saya sedih melihat kelibat sdr zahir ketika siaran langsung tadi.. heheheh najib tah kemana...rasanya tgh menangis kot.. tak sangup berdepan dengan razak la tu... hahahahaha
farhan..!! perciter??? semalam bukan main hebat cakap... kah kah kah padan muka korang..wakakakakakakakakakaka....!!!
jangan minggu depan korang kena stroke pulak ngan stroke city!


































7 comments:

Anonymous said...

red syaitan dah kena sula~ kakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

pada muka korang.. tu la puja setan lagi.... hahahah jangan harap la nak ulangi sejarah tahun lepas..! come back konon!! bla la wei!

Anonymous said...

thn nie xyah mimpi la syaitn nk mng... Asyk kalah jer...

Anonymous said...

Saya amat menyesal menjadi sponsor Man Utd kerana dengan arsengal pun x mampu nak menang. Dengan Ferguson yang dah nak mati, saya rasa man utd xde harapan langsung untuk menang ape2 piala.

Anonymous said...

Saya rasa sayalah punce kekalahan pasuka kami. Saya sedar penyokong kami dah terlalu poyo pada penyokong pasuka lain, itula puca saya tidak dapat bermain dengan elok.

Anonymous said...

Sume Ronldo! Penalti Ronaldo! Freekick Ronaldo! Pastu asyik passing dekat Berbatov je! Bile nk passing dekat aku???

Anonymous said...

wei pooney ko pe hal?? aku punya suka laa .. aku kaki bangku diarang tak perasan.. ko tu lagi teruk tu la pasal diorang taknak pas kat ko.. pepehal sama samalah kita hancurkan man utd tahun ni!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."