Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, November 6, 2008

hari sukaneka unilly's


Hari sukaneka uNiLLy's telah dirancang untuk diadakan pada minggu berikutnya selepas pertandingan bowling iaitu pada 14 december 2008
dijangka sukaneka kali ini lebih menarik kerana beberapa kelainan dan kejutan telah dirancang bagi memastikan setiap hadirin yang datang gembira dan tidak pulang dengan tangan kosong..
lebih menarik sukaneka kali ini tidak mengira peringkat umur sama ada veteran atau remaja.. semuanya dibawah satu ketegori.
sebanyak 3 ketagori dicadangkan iaitu lelaki , wanita dan kanak kanak12 tahun kebawah.
diantara permainan permainan yang dirancang ialah bowling kelapa, dart , kerusi berirama , bola jaring wanita, kopek kelapa, mewarna dan banyak lagi yang terpaksa dirahsiakan. kerana ianya bertujuan memberi kejutan kepada para hadirin. so .. apa lagi kepada seluruh warga unilly.. pastikan 8 dec dan 14 dec anda bersama sama kami memeriahkan majlis yang kami rancang demi unilly's... (anda semua) pasti kan anda hadir .. kehadiran anda pemangkin semangat kepada kami untuk terus berusaha memastikan unilly's terus maju dihadapan..


ajk program
  • pertandingan bowling: najib and the gang
  • sukaneka lelaki /wanita:- rahim, ibrahim (banting) , jal , zulkifli , Bapu (sg buloh) , abbas , jaafar , razak ( sunway) , razali , ikbal , yahya, tasrif, najib , nasir , zahir , man , ali ( sg buloh)
  • kanak - kanak: Razak ( sunway) , jaafar , razali , ikbal , tasrif, yahya, man ,najib , zahir , nasir
hadiah: Azimah and the gang ( akan di sokong oleh sdr Rahim )

dewan : jaafar

P.A System : razali

Catering: Dolah Catering , restoran de maju

Air: Najib , zahir

kebersihan : najib , zahir ( ajk paling terbaik sejak ahbabul masjid malabar ditubuhkan... mmg tiada saingan... mereka menang tanpa bertanding!!!!)



kepada sesiapa yang punyai sebarang cadangan mengenai sukaneka ini sila klik disini untuk dikongsi bersama sama kami.
diharap anda akan hadir beramai ramai pada kedua dua program yang kami rancang untuk anda semua..

so....... jangan lupa !!!

pertandingan bowling 8 december 2008 ( 8 malam)
sukaneka unilly's : 14 december 2008 (8 pagi)

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."