Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, November 16, 2008

carling cup- harapan razali musnah!


Apa suda jadi sama pasukan Chelsea???? mana pergi maruah mereka yg mengeluarkan berjuta juta juta juat ringgit untuk pasukan mereka........ Tapi kalah dgn pasukan murahan serbuk pencuci mangkuk jamban cop Barnsley... kemana menghilang penyokong2 mereka yg diketuai sendiri oleh blogger terkenal kita saudara Razali. Di fahamkan Razali menghilangan diri beberapa hari kerana takut dgn cemuhan2 yg bakal diterima dari penyokong pasukan lain... turut di fahamkan keegoan Razali telah jatuh di timpa tangga disebabkan kekalahan memalukan chelsea ini. sikap blogger yg berat sebelah ini menyebabkan ada ura2 mengatakan blog ini akan diboikot sebagaimana blog ini memboikot UTUSAN. - komen penyokong arsenal, man utd, liverpool EPL uNiLLy's

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."