mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, November 23, 2008

arsenal terus disengalkan....





































pasukan arsenal terus tertekan apabila tewas ditangan pasukan man city dengan keputusan yang memalukan 3-0... para penyokong pasukan unilly arsenal pula sibuk merayu pada blog unilly agar tidak menyiarkan berita memalukan ini...nasihat saya satu jer.. belajarlah terima kekalahan kerana banyak lagi rintangan sedang berdepan wahai saudara saudara ku.... kah kah kah... minggu depan.. lagi masak la korang kena ngan chelsea la pulak.. epl pun tak lepas ada impian nak ambik champion leauge ker? kah kah kah... khaakk pthuii!!! hehehehe jgn marah!

sementara itu pasukan chelsea dan liverpool masing masing mengutip 1 mata setelah seri tanpa jaringan sehingga wisel penamat. ini menyebabkan kedudukan ketika ini masih kekal seperti sebelum ini iaitu chelsea ditempat pertama dan liverpool ditempat kedua... para penyokong man utd yang gembira dengan keputusan ini jelas mendabik dada selepas mereka yakin akan membelasah aston villa sebentar lagi... hahaha yakin laa yakin... kah kah kah.. jangan tak yakin... kah kah kah ...khaakk pthuiii!! mimpi disiang hari!

terkini:

hasrat man utd tak sampai... kedudukan minggu ini kekal lagi..... kah kah kah ...kan aku dah cakap!!!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."