Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, October 10, 2008

Majlis Hari Raya AidilFitri Indiamuslim.Com.My


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh kepada semua warga portal.

Bersyukur Kehadrat Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang Dengan Limpah Kurnianya. Dibulan Syawal ini , Kami Dengan Ini Ingin Menjemput Anda Untuk Sama-sama Menghadiri Dan Memeriahkan Sambutan Hari Raya Indiamuslim.Com.My Portal pada Sabtu, 18 OKTOBER 2008 bersamaan ( 18 SYAWAL 1429 ).

Maklumat Majlis Hari Raya AidilFitri Indiamuslim.Com.My adalah seperti berikut:

Bayaran = RM20/ Seorang ( Makanan / Minuman Dan Cenderahati )
Tempat: Nasi Kandar Pelita, Jalan Ampang ( Berhampiran KLCC ) Kuala Lumpur
Masa : 12.30 pm - 4.30 pm
Tempat : TERHAD UNTUK 50 ORANG SAHAJA

Untuk Maklumat lanjut, sila hubungi :

Mahfuz-016-6012261 ( mahfuz@indiamuslim.com.my )
Nazrina-0173573060 ( nazrina@indiamuslim.com.my )
Hanzz-60174227786 ( hanzz@indiamuslim.com.my )

Bayaran Majlis Hari Raya AidilFitri Indiamuslim.Com.My Boleh DiBuat Pada Akaun Maybank berikut:

Nama : MAHFUZ KHAWARIZMI BIN ABDUL MOHAMED
No Account Maybank : 164034282751
Banking Sebelum: 13/10/2008


TEMPAT ADALAH TERHAD! OLEH ITU, SAPA CEPAT DIA DAPAT! MAKA REBUTLAH PELUANG YANG ADA SECEPAT MUNGKIN MEMANDANGKAN INI MERUPAKAN MAJLIS HARI RAYA YANG PERTAMA BUAT PORTAL KITA!

Ini merupakan 1 peluang keemasan bagi kita meraikan hari raya aidilfitri yang mulia ini bersama-sama, oleh itu, saya menyeru saudara dan saudari memberikan respon yang positif dan menyokong program yang bakal dianjurkan oleh saudara Mahfuz, saudara Hanzz dan saudari Nazrina serta semua krew yang terlibat dalam menyempurnakan Majlis Hari Raya ini.

Banyak aktiviti yang akan diadakan pada hari tersebut, jadi kepada mereka yang terlepas peluang menyertai majlis berbuka puasa tempoh hari, rebutlah peluang anda untuk menyertai Majlis Hari Raya pada 18 Oktober 2008 nanti. Untuk pengetahuan anda, aktiviti ice breaking juga akan diadakan secara rasminya bagi merapatkan lagi silaturrahim di antara kita.


Semua maklumat mengenai Sambutan Hari Raya AidilFitri Indiamuslim.com.my Portal akan dikemaskinikan di topic ini, diharap agar semua warga portal sentiasa peka dan memberi maklum balas anda di sini.

Jumpa Anda Disana

sumber: www.indianmuslim.com.my
makluman lanjut hubungi sdr Razak (sunway)

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."