Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, September 14, 2008

malam kebudayaan 18 oktober







malam kebudayaan unilly dan juga sambutan aidilfitri unilly yang dicadangkan sebelum ini telah ditetapkan pada 18 oktober setelah satu mesyuarat yang diadakan sebentar tadi sebulat suara menyokong tarikh tersebut.namun begitu tempat untuk mengadakan program tersebut akan diberitahu kelak selepas pengesahan dari pihak dewan diperolehi. Satu A.J.K juga telah dibentuk dalam memastikan semua perancangan berjalan dengan lancar.
beberapa acara telah dicadang untuk diadakan namun begitu jenis persembahan masih dalam perbincangan. beberapa pemilik restoran juga bersetuju untuk menyumbangkan makanan dan pekerja bagi membantu program berjalan dengan lancar
sementara itu mengenai bayaran yang akan dikenakan masih belum diputuskan dalam perbincangan yang diadakan pada pringkat awal rata rata tidak menyatakan pendirian mengenai perkara ini secara teliti. namum keputusan terperinci akan dapat diketahui selepas mesyuarat kedua diadakan.





















berikut adalah jawatankuasa majlis yang dilantik selepas mendapat sokongan dari jumlah yang hadir.



presiden: sdr Rahim
n.presiden: sdr asraf

setiausaha: mastura
bendahari: zulkifli
ajk: ikbal,jaafar,zahir,najib,razali, tasrif, razak sunway,nasir,bukhari
shabina, ina,ramziyah,rafidah

makanan:
sdr rahim
sdr asraf
restoran de maju
restoran abdullah
sdr yaakob

1 comment:

najib said...
This comment has been removed by the author.
Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."