Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, August 11, 2008

uNiLLy's junior umum pengurus!

Pasukan kedua uNiLLy's iaitu uNiLLy's junior nampaknya sehingga kini masih tidak mengumumkan senarai pemain mereka. terkini hanya nama pengurus dan penolong sahaja diumum... dalam perbincangan sebentar tadi uNiLLy's jr sebulat suara mengumumkan sdr Jaafar sebagai pengurus pasukan dan sdr Razali (saya) sebagai pembantu. dalam perkembangan lain senarai nama pemain sudah pun berada dalam tangan dan hanya menunggu masa yang sesuai untuk diumum. Pengurus uNiLLy's jr mengumumkan perlawanan persahabatan pertama adalah dengan uNiLLy's F.C (unilly's prostar)... "kemungkinan dalam sehari dua kami akan mengadakan perlawanan persahabatan dengan mereka! apapun kami hanya junior... janganlah mengharapkan apa apa dari kami ini cuma untuk pengalaman kami dan dalam usaha menyesuaikan diri dalam pasukan"! kata sdr jaafar dengan rendah diri.

1 comment:

zahir said...

taniah kepada saudara jafa krana wujudkan team baru........harap kite dpt kerjasama

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."