Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, August 16, 2008

unilly f.c mengganas...


seperti dijangka pasukan senior kita unillys telah meratah pasukan unillys junior dengan 20-13 pada perlawanan. kedua dua pasukan jelas menunjukkan permainan yang cukup menggagumkan apabila saling bersaing untuk melakukan yang terbaik! pasukan unillys junior turun tanpa 2 pemain iaitu sdr nordin yang direhatkan manakala sdr nizamuddin pula tidak kelihatan.Apapun dari pada permainandan semangat yang ditunjukkan kedua dua pasukan .. insyaAllah kita dapat melakukan sesuatu kali ini! namun begitu kedua dua pasukan kita perlu lebih peka pada bahagian benteng pasukan mereka kerana dikatakan kurang menyengat dan sering hilang tumpuan... harap kesilapan kesilapan kecil yang sering terjadi semasa permainan tadi dapat diperbaiki segera.. jika tidak.. harapan kita mungkin musnah! sementara itu sdr jaafar pula berpuas hati dengan persiapa kedua dua pasukan.. katanya "buat masa ini saya terpaksa menguruskan kedua dua pasukan ini kerana pengurus pasukan unillys f.c mempunyai urusan lain yang perlu diselesaikan.... setakat ini saya tengok persembahan mereka ada peningkatan..tetapi banyak perlu diperbaiki lagi. apa pun masa sekarang telah suntuk.. dan saya telahpun sampaikan amanat dari dua orang kuat unillys ini untuk memastikan kita dapat melakukan sesuatu kali ini! insyaAllah!"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."