Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 19, 2008

salah saya........

sdr zahir memohon maaf kepada semua penyokong dan pemain pasukan unillys dan mengaku kerana 2 kesilapannya telah menghasilkan 2 gol buat pasukan mbs ketika perlawanan kumpulan terakhir piala GEPIMA yang menyaksikan pasukan kita pulang hampa. katanya "saya mengakui telah melakukan kesilapan dengan meninggalkan posisi saya dan turun kebawah... kedua dua gol pasukan lawan juga adalah berpunca dari kesilapan saya yang tidak menyangka pemain lawan berhampiran saya.'' dua gol tersebut membuat kem unilly's yang meriah tiba tiba menjadi merah padam dan malap... kekecewaan jelas terpancar disetiap wajah pemain dan penyokong unillys! "saya memohon maaf pada semua kerana diketika kita hampir menjejaki suku akhir..saya telah memusnahkan harapan itu... saya berasa sangat kesal dengan tindakkan saya..mungkin saya beraksi tanpa fokus yang betul ketika itu membuatkan saya terleka..."katanya lagi. apa pun kita harap agar kesilapa sama tidak berulang lagi selepas ini!

2 comments:

princess said...

kecian............ptut la frust sgt ari tuu.......hhuhuhuhhuhu dun wory b appy........ u cn try again.......heheheheheh

mohd razali said...

huhuh siapa princess ni plak? misteri ni!!!!!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."