Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, August 24, 2008

nordin ikut jejak tasrif!


sdr nordin pula membuat kejutan pagi ini apabila mengumumkan mahu bersara terus dari arena futsal selepas kecewa di bolos dengan begitu banyak gol pada kejohanan piala GEPIMA . semalam sdr tasrif mengumumkan untuk berundur dari menyertai mana mana pasukan. menurut sdr nordin beliau tidak pernah dalam keriernya dibolosi sebanyak begini... " saya mahu melupakan eposid hitam ini dengan bersara terus dari arena ini.." ditanya apakah dia akan menyertai piala unilly yang diadakan setiap tahun.. katanya.." itu kena tunggu masa dan situasi waktu itu.. tapi apa pun buat masa sekarang inilah keputusan saya yang kecewa!" ditanya adakah dia akan kembali sekiranya dipanggil semula menyertai pasukan utama. katanya" itupun terpulang pada pihak pengurusan dan saya akan memikirkannya itu pun sekiranya saya tidak terikat dengan mana mana tugas!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."