Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, August 13, 2008

Nasir Gembira diberi kepercayaan!


Sdr Nasir yang dipanggil untuk menyertai pasukan unilly's junior nyata gembira dan terharu selepas diberi kepercayaan oleh pengurus pasukan.katanya" saya berterima kasih dan cukup terharu selepas sdr jaafar memberi kepercayaan kepada saya walaupun saya disingkirkan oleh pasukan saya sebelum ini.
saya akan buktikan pada semua yang mana percaturan mereka sebenarnya silap kerana menyingkirkan saya. tapi apapun ini kisah lama dan buku sudah ditutup. sekarang cerita baru. saya akan cuba sedaya upaya untuk bersaing dalam pasukan utama untuk mengharumkan nama unillys.. insyaAllah!

1 comment:

jabran@shah said...

tahniah nsr,sye dh biasa bergandingan dgn dia dlm futsal ni.sye lbh ske & serasi dgn dia bermain di bahagian pertahanan.anyway good luck,buat yang terbaek

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."