Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, August 25, 2008

ikbal 'bantai' unilly's f.c


sdr ikbal dalam kenyataannya menerusi unilly's yahoo group sebentar tadi memaklumkan ketidakpuas hatinya dengan layanan para pemain unilly's f.c terhadap mereka ketika mereka menghadiri latihan minggu lalu. tambahnya lagi itu adalah punca sebenar tasrif menarik diri dari menyertai mana mana pasukan unilly's. tambahnya lagi pemain selain unilly's f.c yang hadir hanya dibenarkan bermain seketika sahaja dan seterusnya mereka kemudiannya bermain perlawanan persahabatan dengan pasukan lain.walaupun sebelum ini unilly's f.c sepatutnya bermain perlawanan persahabatan dengan para pemain yang hadir malam itu! kenyataan ini turut disokong sdr tasrif yang memberitahu saya punca sebenar penarikkan dirinya semalam!

berikut teks kenyataan sdr ikbal menerusi unillys yahoo group!



Ni ade pesanan untuk unilly f.c....

klau nak buat friendly match dengan team lain.. jangan la buat hari latihan futsal unilly diadakan...
kiteorg datang nak main... bukannya datang nak tengok korng main....
ramai yang bukan team unilly f.c yg datang tempoh ari.. tidak puas hati dengan tindakkan korng..
baru main kejap.. dah di suruh keluar, sebab korng ade match dgn team lain.. ....siapa yang tak marah... bukan tasrif sorng jer....semua komplen.. tak puas!!!


akhir kata..lu pikir la sendiri..

yang Benar

IKBAL THE BOSS

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."