Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, August 14, 2008

harap tiada yang cedera lagi!

sdr bukhari dalam kenyataanya pada saya hari ini mengharapkan agar tiada lagi kecederaan menimpa mana mana pemain unillys bagi menghadapi kejohanan piala GEPIMA ini. Katanya "saya mengharapkan pemain-pemain pasukan unilly's kita akan bebas dari sebarang kecederaan menjelang kejohanan GEPIMA ini....setakat ini seorang pemain unillys fc sah mengalami kecederaan dipangkal paha iaitu sdr Ali....saya harap kecederaan itu tidak terlalu serius. saya juga mengharapkan kecederaan beliau akan pulih sepenuhnya pada hari pertandingan... Harapan saya ialah pemain kita tidak kira junior atau senior kesemuanya cergas 100% semasa hari pertandingan. Juga diingatkan supaya pemain-pemain mendapat rehat yang secukupnya. terutama sekali waktu tidur sehari sebelum hari kejohanan itu nanti. diminta tidur awal...sama-sama mengharumkan nama UNILLY'S!!"

**Pemain dan juga warga Unilly's diharapkan datang awal pada hari jumaat ini. sebab futsal bermula pada pukul 10pm.....

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."