Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, August 14, 2008

amaran kepada pemain unillys!

Pemain dari kedua dua pasukan unilly's diberi amaran keras oleh pengurusan unilly's agar tidak ke permatang pauh bagi hari penamaan calon untuk pilihan raya kecil yang akan diadakan sabtu ini. Pengurus besar unilly's sdr asraf mengingatkan para pemain agar mematuhi arahan ini bagi mengelakkan mereka dikenakan tindakan disiplin! katanya" saya mendapat tahu ada beberapa dikalangan pemain kedua pasukan unilly's yang mahu ke permatang pauh pada malam jumaat selepas perlawanan persahabatan dan kembali pada petang sabtu... sebenarnya saya bukan mahu menghalang mereka dari berpolitik..itu hak masing masing! tetapi mereka harus faham tanggungjawab mereka terlebih dahulu.. mereka punyai tugas penting ahad ini..sekiranya mereka kesana pada sabtu ini mengkin mereka akan keletihan pada keesokkan harinya...jadi ini akan menyebabkan pasukan akan mengalami nasib seperti sebelum ini! saya harap para pemain menerima permintaan saya dan tidak menyalah anggap kenyataan ini!"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."