Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, August 24, 2008

adun batu caves suntik semangat unilly's f.c













pasukan unilly's f.c hari ini diberi suntikan semangat oleh adun batu caves Y.b Amiruddin sahri..apabila memberikan sedikit sumbangan bagi menghadapi kejohanan piala merdeka hari ini kepada pasukan dan juga tiket menonton perlawanan akhir piala malaysia diantara selangor bertemu kedah yang berkesudahan dengan kedah menewaskan pasukan selangor dengan 3-2. walaupun kecewa kerana pasukan kesayangan telah tewas. para pemain tidak melepaskan peluang untuk bergambar piala paling bersejarah dinegara ini.turut hadir menyaksikan perlawanan itu bersama pasukan unilly's ialah jurulatih pasukan unillys sdr issa. diharap ini pasti memberikan semangat pada pemain pasukan kita untuk melakukan sesuatu hari ini... insyaAllah sama sama kita doakan kejayaan mereka!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."