Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, July 28, 2008

Saya bukan Pembelot!


(kemaskini 2:50pm 28/1/2008)



sdr Yaakob yang selama ini dituduh belot kepada pasukan unillys hari ini tampil memberikan kenyataan yang menggemparkan...!
"memang benar saya menolak pelawaan mereka sebelum ini kerana kaki saya cedera dan baru sekarang saya pulih dari kecederaan... kebetulan futsal anjuran KIMMA ini pula adalah asalnya anjuran persatuan money changer disebabkan kurang sambutan mereka telah buka penyertaan kepada semua. dan saya adalah pemain berdaftar untuk majikan saya di money changer tempat saya bekerja! pun begitu saya sebenarnya lebih selesa sekiranya dapat bermain dengan team Futsal uNiLLy's.. tetapi apa yang mengecewakan saya selepas terkeluarnya 'senarai nama pemain dah bocor awal awal' bila saya tengok nama saya tiada dalam senarai.... mungkin mereka rasa saya kurang mantap dan 'mereka' ni pula hebat.... so... saya kecewa! sikap sesetengah 'orang kuat' team unilly yang sudah pun menganggap mereka 'star'... ! tidak membuat pemilihan secara teratur.. tidak mewar warkan tarikh latihan dan pemilihan takut mereka takterpilih kot.. so saya kecewa... adik ipar saya sdr ikbal pun tak dipilih tak dijemput....! kenapa?? apa pun sokongan saya tetap kuat pada pasukan uNiLLy's! harapan saya ialah kepada 'orang kuat futsal unilly ialah' JANGAN MEMPOLITIKKAN FUTSAL UNILLY!" katanya dengan tegas!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."