Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, July 29, 2008

Penganjur trip ke tioman akur!



penganjur trip ke pulau tioman akur desakkan semua pihak agar menukar tarikh trip ke pulau tioman yang di katakan sama dengan tarikh hari kejohanan futsal kimma. menurut ketua penganjur sdr rahim.." kami mahu pasukan unilly menjuarai piala kimma... oleh kerana itu kami sanggup berkorban percutian kami ke pulau tioman demi uNiLLy's prostar dan uNiLLy's starf.c.. kami berjanji akan turun ramai ramai untuk memberi sokongan pada pasukan pasukan kita! kepada team futsal... sekarang ni kami sudah pun akur pada permintaan anda... apa yang kami mahu ialah anda menjuarai piala kimma ini! ini tuntutan kami!" kata sdr rahim dgn nada tegas... ditanya mengenai imbuhan pada para pemain sekiranya menjuarai piala kimma ini... katanya "buktikan dulu!" jawabnya ringkas.

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."