Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, July 5, 2008

pasukan unilly menang tipis..

perlawanan liga futsal yang dijadualkan sebelum ini terpaksa ditangguhkan diatas sebab sebab yang tidak dapat dielakkan ...namun malam tadi para pemuda unilly meneruskan kempen panas badan dengan mengadakan perlawanan persahabatan dengan sebuah pasukan dari sungai buloh yang mempunyai pemain yang hebat hebat belaka disamping permainan yang cukup pantas...

tidak kurang juga hebatnya dengan pasukan unilly kita pula... yang dibarisi pemain pemain yang mantap yang masing masing mahu berebut tempat ke pasukan utama.. hampir 12 pemain unilly datang dalam perlawanan persahabatan ini.. yang berkesudahan pasukan unilly memenangi perlawanan sengit ini dengan jaringan 21-20 dalam perlawanan yang berlangsung selama satu jam. tahniah.. dan nampaknya peluang untuk semua warga unilly masih terbuka untuk ke pasukan utama asalkan memiliki permainan yang mantap! so... tunggu apa lagi...

cadangan saya kepada yang tidak tepilih ke team utama ialah.. tubuhkan pasukan unilly 'b' dan selalu lah mengadakan perlawanan dengan pasukan 'a'................ sampai pasukan 'a' jadi pasukan belasahan team 'b'.... hahahha! amacam??? sokong??

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."