Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, July 25, 2008

Malam kebudayaan uNiLLy's....

(Kemaskini 8:45pm 25/07/08)

satu program dikenali sebagai Malam Kebudayaan uNiLLy's dijangka akan diadakan dalam satu tarikh yang akan dibincangkan kelak... menurut sdr Rahim program itu memerlukan barisan ajk yang mantap untuk memastikan majlis kali ini akan menjadi yang terbaik diantara yang terbaik! antara cadangan program ialah nyanyian minus one , drama atau sketsa dan banyak lagi... kepada sesiapa yang punyai idea dan pendapat yang bernas di harap agar berkongsi bersama demi menjamin satu program yang hebat! adalah digalakkan sekiranya setiap wakil dari 7 keluarga iaitu keluarga hj HUSSIN (jinjang)keluarga KUTTY AMOO (selayang baru)FATIMAH (batu caves)AHMAD KUTTY (selayang lama) ESSAH VEE (sungai buloh) NABISAH (bandar baru) dan ITACHU (segambut) dapat bersama membentuk satu ahli jawatan kuasa. sebarang pertanyaan sila hubungi:

sdr rahim +6012 5063369

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."