Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, July 27, 2008

kami gembira....



sdr fadil dan sdr ashik ternyata orang yang paling gembira apabila diserapkan semula dalam pasukan utama selepas sebelum ini dihantui masalah kecederaan. menurut sdr Fadil "pada mulanya saya memang tidak yakin dipilih selepas kemunculan ramai pemain baru... namun selepas latihan pada jumaat lepas saya mendapat keyakinan semula selepas menunjukkan aksi yang mantap!" sdr Ashik pula berkata "saya dipanggil untuk menyertai pasukan uNiLLy's semula selepas saya berjaya memikat hati pihak pengurusan semasa perlawanan persahabatan sebelum ini! apa pun saya mengucapkan terimakasih kerana memberi kepercayaan kepada saya!... insyaAllah jepercayaan yang diberikan ini tidak akan kami persiakan demi mengharumkan nama uNiLLy's di peringkat lebih jauh!"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."