Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, July 14, 2008

Jalan Jalan Cari Makan uNiLLy'S






lebih kurang 25 warga uNiLLy's telah 'menyerbu' Restoran d'Chiangmai di sungai buloh malam tadi. Suasana yang agak 'class' juga di sana.. tidak kurang hebat juga dengan makanan yang mereka sediakan.... memang 'class'!(tapi de tomyam lagi best! hahaha)
dalam perjumpaan malam tadi ada juga membincangkan mengenai program kem seperti yang diwar warkan dulu. apa yang istimewanya kem ini ialah hanya boleh disertai oleh leleki sahaja! so wanita wanita... harap bersabar!hehehhe...
cadangan kem adalah di janda baik, pahang. tetapi belum ada kata putus. had penyertaan untuk lelaki juga ada limitnya... siapa cepat.. dia dapat!
lepas habis semua perbincangan semua balik la ketempat masing masin setelah cuti hujung minggu... bill? mahal giler.... hehehe rm 1050++ ..... so cam biasa tokey tokey besar bayar la bill... then semua balik................... abis dah citer.... eh... ada lagi... ni lagi best... sdr najib kelihatan begitu sedih kerana terpaksa berpisah dgn sdr zahir yang kembali ke ipoh untuk meneruskan pelajarannya... ! kelihatan sdr najib yg begitu sebak dan tidak mampu berkata apa apa .. hanya mampu bye bye jer... kesian!!!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."