Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, July 26, 2008

futsal atau perkemahan????











vs


(kemaskini 2:50am 26 julai 2008)

jelas persoalan ini memeningkan banyak pihak terutamanya team futsal unilly's yang ingin turut serta dalam perkemahan tetapi terpaksa melupakan hasrat tersebut selepas tempat perkemahan sudah ditukar dari janda baik ke pulau tioman...... ini menyebabkan ramai yang mengeluh kerana mahu mengikuti kedua dua program! huh... pening pening.... pihak penganjur perkemahan pula tidak mahu berganjak dengan tarikh yang di tetapkan ... begitu juga dgn pasukan futsal unilly... kerana mereka juga suda mendaftarkan pasukan mereka! so ...siapa nak mengalah nie?? hehehehe


apa pun dari tinjauan saya saya jangkakan perkemahan ke tioman setakat ini kurang mendapat sambutan... tak tau la kalau last minit semua ok...
perkemahan ini dirancang selama 3 hari 2 malam... memang clash dengan futsal kimma la.. apa pun setakat ini keputusan masih kekal... masih belum ada perubahan... team futsal buat la rayuan tuk tangguhkan! hehehe,.... penganjur perkemahan...??? macamana? boleh ker?

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."