Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, June 11, 2008

team sembilan sebelah

senarai pemilihan pemain sembilan sebelah telah hampir selesai.. kalau ada lagi yang nak join sekali saya cadangkan kita buat 2 team jer! apapun kita akan membuat keputusan malam esok di sport planet sg buloh pada jam 10:00mlm seperti biasa semasa latihan futsal... talong hadir dan berikan reaksi anda..ini penting kerana saya tgk ada comment yg tanya cemana nak join... dan macam macam lagi pertanyaan..so pada semua yang nak join.. kalau kita ada palyer lebih kita buat 2 team! semua datang esok... setiap pasukan akan dikenakan bayaran rm150.00 dan hadiah bagi juara sehingga rm2500.00 dan pas masuk vip untuk menyaksikan semua perlawanan pasukan bola sepak selangor untuk semua pemain. menarik dan lumayan kan? so apa lagi.... datang esok!..salam................

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."