Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, May 9, 2008

saya tak gentar!!



saya sedia menyahut cabaran sdr man dan ingin memberi amaran agar berhati hati apabila berdepan dgn saya semasa perlawanan.... perlu di ingat kan bahawa TIADA sentimen keluarga disini! jadi saya ingin meminta sdr man agar bukan hanya bercakap besar tetapi buktikan dapat melepasi benteng saya dulu sebelum mencari gol.... awas ... dan ingat.!! lepasi saya dulu..baru cerita! ok? ada paham?

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."