Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, May 8, 2008

hentikan atau saya saman!


spekulasi tentang penyerang berbisa Lyon zahir(karem benzema)merayu nak menyertai man utd adalah cuma khabar angin... katanya"saya tidak menafikan bhwa pasukan yang menjadi pilihan saya jika saya tinggalkan Lyon adalah Man Utd....tapi buat masa ni saya masih sayangkan Lyon..mungkin Lepas kejohanan ni baru saya berfikir samaada terus kekal dengan Lyon atau berpindah..saya berharap agar semua spekulasi ini dihentikan serta merta jika tidak saya akan saman blog ni.........." katanya dengan nada yang agak marah!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."