Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, May 13, 2008

nizam berang!


sdr nizam dari man utd nyata berang dengan sikap pemain man utd yang tidak membantunya dibahagian serangan... katanya" saya sedikit kecewa apabila saya menguasai bola saya dikawal 3 pemain lawan dan tiada siapa yang dapat membatu saya... ini menyebabkan kami terpaksa menukar strategi beberapa kali" apapun katanya pada mulanya apabila bertemu stuttgurt kami hanya tewas 1-0 walaupun pasukan lain spt boca jr tewas 6-1 , fenerbache 2-0. "ini menyebabkan kami mula yakin cuma masalah kami ialah serangan tidak mendapat sokongan itu sahaja!" tambahnya lagi "walaupun tidak memenangi sebarang perlawanan tetapi kami tewas dengan jumlah gol yang tipis sahaja... seperti 1-0 dgn stuttgurt, fenerbache 1-0, boca jr 2-1, dan lyon 4-1... itu pun pada perlawanan dengan lyon kami sedikit tertekan kerana penjaga gol gantian sdr faizal tercedera!...gol bolos kami 8 akibat terlepas gol yang banyak ketika perlawanan dgn lyon...iaitu 4 gol! apa pun kesimpulan yang saya boleh buat ialah man utd kalah tapi chelsea dan liverpool penyelamat maruah man utd! terima kasih!" tambahnya lagi

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."