Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, May 6, 2008

najib cukup yakin!!

(KEMASKINI 6/5/08 7:30 PM)




"saya adalah yang terbaik!!!..saya lebih hebat daripada peter cech,buffon dan reina kerana van da sar adalah guru saya..saya akan pastikan rakan-rakan saya yang bermain bagi pihak lawan tidak dapat membolosi saya.fenerbahce akan merana melihat aksi memukau daripada saya...ketua pasukan lyon iaitu zahir pasti akan bergegar lutut apabila berhadapan saya...boca jr juga akan memgalami nasib serupa macam mereka kerana mengharapkan dua pemain sahaja..hahaha"..kata najib dengan penuh sombong dan bongkak!!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."