Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, May 8, 2008

dua lagi mahu buktikan....



Dua lagi pemain telah menghubungi sir asraf petang semalam selepas sdr riju, mereka ialah sdr zahir yang berhasrat mahu meninggalkan lyon kerana tidak serasi. sementara sdr najib pula kecewa dengan sikap rakan sepasukan yang sering ponteng latihan! sir asraf ketika dihubungi di kem latihan man utd di kepulauan ohio berkata" saya ketika ini tidak mahu mererima sesiapa lagi pemain untuk diserapkan dalam pasukan utanma yang ketika ini cukup serasi dan mantap! kami menang bergaya dalam 3 perlawanan persahabatan dengan kelab terkemuka disini! " ditanya mengenai kedudukan sdr fadil yang mengikuti latihan man utd disana katanya" ketika ini dia sedang menjalani ujian kecergasan pusingan pertama. setakat ini ok! itu sahaja setakat ini... maaf!" katanya lagi! kepada yang dua ini... maaf lah anda sudah terlambat.. jangan ingat kalau pakai baju man utd posing jer pengurus man utd boleh cair....sory ek!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."