Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, May 5, 2008

BOIKOT PSV!!

(KEMASKINI 5:30A.M 5/5/08)








Saya telah menerima banyak bantahan melalui sms meminta untuk memboikot psv!! dalam kegairahan kita dengan mengagung agungkan kelab antarabangsa ini kita telah terlepas pandang dengan menyokong kelab dari negara yang menghina kita sebagai umat islam dan nabi junjungan kita nabi muhammad s.a.w iaitu belanda.! kenapa perlu kita menggunakan nama kelab dari negara itu?

saya ingin meminta pihak penganjur agar segera menukar dan membuat pengumuman kepad semua! adakah kesilapan ini berlaku dgn disedari atau tidak di sengajakan? di harap semua pihak akan mengambil perhatian yang lebih serius dalam menetapkan sesuatu bagi mengelakkan kesilapan ini berulang! sebagai umat islam saya tidak dapat menerima kelab dari negara belanda! pihak penganjur? bagaimana? bertindak segera!!!terima kasih kpd sdr yaakob!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."