Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, May 17, 2008

alahai real madrid!!



ketua pasukan real madrid,sdr abbas dengan nada sedih mengatakan bahawa pada kejohanan unilly cup dia dan penrancang tengahnya iaitu sdr razak menghadapi masalah gaut..ini menyebabkan pengurus terpaksa menyerahkan tugas penyerang kepada sdr jamal disebabkan sdr jamal terlepas dari penyakit itu setelah menerima rawatan daripada sdr basir n sdr abdul rahim minggu lepas... tetapi sungguh menyedihkan apabila real mdrid terpaksa menerima hakikat apabila hanya mampu menang 1 perlawanan sahaja lebih teruk lagi apabila kami menjadi pasukan belasahan akibatnya pasukan kami dibolosi 18 gol! penjaga gawang veteran kami sdr hassan nyata tidak lagi berbisa! apapun kami berjanji akan bangkit pada kejohanan akan datang!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."