mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, July 16, 2009

Bollywood extravaganza at Istana Budaya...

blog uNiLLy's dengan bangganya ingin menawarkan 10 tiket percuma buat warga uNiLLy's untuk menyaksikan program 'the merchants of Bollywood' yang akan diadakan di:-

tempat : istana budaya
tarikh :17 julai 2009
masa :8:30pm

kepada sesiapa yang berminat sila hubungi saya...siapa cepat dia dapat... harap maklum!!

kalau nak tau pasal program ni.. baca info info kat bawah ni:
info 1
info 2
info 3

The Merchants of Bollywood will be held from July 14 to 26 at the Istana Budaya. Tickets are priced from RM70 to RM500 and are available through www.ticketpro.com.my or from the Ticketpro hotline at 03-7880 7999. For more information, visit www.mobkl.com or call 03-7955 9995.

11 comments:

Anonymous said...

MEMANG BEST!!!! RUGI SAPE TAK GI..HUHAHUHA

najib said...

mmg best siot!!!!!!!!!!!!!!....

nasib baik aku g last2 minute...hahaha

Sha-Bie said...

wooo ko pegi ker najib...so sbb ko lah aku tak dapat tiket ye...cis...

najib said...

aik....cntik skit....sbb jali laaaa....
kat kiteorg ade 3 lg tiket extra laaa....

razali said...

oit... ko dapat 3 tiket extra tu kul 8:00 mlm.. setengah jam sblm show... bg tau sikit.. kang orng fitnah aku ni saje tak nak bg tiket lak..

razali said...

mmg best la... huhu kalau ada chance rasa nak g lagi...

koreografi n timing yang perfect!!! last sekali tu kalau diorang dance tuk lagi jai ho.. mesti lagi mantap!! haha...

Sha-Bie said...

uik...kul 8pm...aku rase aku suruh adik ko mintakkan tiket petang tu...but ko ckp dah habis..tak pelah tak ada rezeki...:(

Sha-Bie said...

uik...kul 8pm...aku rase aku suruh adik ko mintakkan tiket petang tu...but ko ckp dah habis..tak pelah tak ada rezeki...:(

Anonymous said...

bulan rejab ni ken elok lau kte wat amal ibadah skit..xlame lg nk puasa ken..isk2..pe nj jd nie...

razali said...

tiket memang takde.. last minit dah kul 8 baru ada member call offer..

apa pun kite tumpukan pada bulan pose yg bakal menjelma.... lupekan bollywood... tak penting pn

najib said...

aku dgr tiket paling murah rm93 laaa...hehehe...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."