Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, May 6, 2008

POrto bersuara.............

(KEMASKINI 6/5/08 7:45)
Setelah menyepi sekian lama akhirnya segala persoalan terjawab apabila wakil pasukan porto sdr jabir menyatakan bahawa taktik porto adalah diam diam berisi...Katanya "untuk makluman semua.. para pemain porto ketika ini sedang bersiap sedia berlatih untuk merangkul piala unily.."
katanya lagi "Porto telah bersiap sedia utk membelasah semua lawan nya.. Taktik x ini ialah No MerCy... jual pemain adalah ura-ura yang di buat oleh pasukan yng takut dan gerun degan ancaman porto.. kerana porto mempunyai penyerang yang berkaliber... "katanya selepas tamat latihan pasukannya..... ditanya mengenai sama ada sebarang perlawanan persahabatan buat masa ini katanya "kami buat masa ini tidak mahu mengadakan perlawanan persahabatan kerana tidak mahu kelemahan kami terbongkar!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."